FitnessX
TikTok er i dag FitnessX's bedst performende salgskanal
500%
Øget konverteringer
79%
Reduktion af CAC
7 mio.
Visninger på TikTok
Om
FitnessX
FitnessX er en landsdækkende træningskæde med 28 centre, der er anerkendt for sine moderne faciliteter og attraktive beliggenheder.
Derudover er kæden kendt for sit unikke koncept, hvor medlemmer kan træne sammen med en træningspartner og dele udgifterne.
Udfordringer
FitnessX havde selv forsøgt sig med TikTok før vores samarbejde og havde følgende udfordringer:
Hvordan FitnessX kunne blive “ung med de unge” og skabe et Fitness-univers, som målgruppen ønsker at være en del af.
Hvordan man skalere annonceringen profitabelt.
Løsningen
Vi udviklede en strategi, der integrerede FitnessX med en underholdende twist gennem kreative videoer og koncepter som disse:
"Hvad ville du gøre, hvis din træningsmakker gjorde X?"
Et interaktivt vendespil, hvor deltagerne kan vinde et gratis medlemskab.
Dette greb engagerer seerne og inviterer dem til aktivt at blive en del af FitnessX-universet.
Samtidig designede vi en funnel, der sikrede en konstant tilgang af nye medlemmer via målrettet annoncering. Her lagde vi vægt på brugen af unikke rabatkoder og korte, skarpe annoncer med en stærk call-to-action for at maksimere effekten.
Resultater
Vores samarbejde med FitnessX har resulteret i følgende:
Øget konverteringsraten med 500%
Reduceret CAC med 79%
7 mio. visninger
I dag er TikTok deres absolut bedst performende salgskanal, hvorfor vi naturligvis har skruet op for annoncebudgettet.
Se TikTok kanalen her:
500%
Øget konverteringer
79%
Reduktion af CAC
7 mio.
Visninger på TikTok