

Easis
Vi har øget engagement med 64% og opnået mere end 1 million visninger på TikTok
+5.000
Følgere på TikTok
+1 mio.
Visninger på TikTok
64%
Øget engagement
Om
Easis
EASIS er en dansk virksomhed, der specialiserer sig i fødevarer uden tilsat sukker, herunder chokolade, kager, snacks, morgenmadsprodukter og drikkevarer.
Siden starten i 1993 har EASIS haft et klart fokus på at udvikle sundere alternativer til traditionelle produkter - med færre kalorier og uden tilsat sukker - men stadig med masser af smag.
Udfordringer
EASIS ønskede at engagere den unge målgruppe i alderen 18-30 år med underholdende og relevant indhold, hvor deres produkter stadig spillede en naturlig rolle.
De stod dog over for udfordringer med at skabe en ægte forbindelse til de unge samt udvikle indhold, der passede ind i TikToks særlige og autentiske format.
Løsningen
Vi valgte en vært, som målgruppen kunne spejle sig i, og som samtidig kunne bringe en udadvendt og energisk vibe til vores videoer.
Samtidig udviklede vi en række underholdende videokoncepter med fokus på at fange og fastholde seernes opmærksomhed - naturligvis med EASIS-produkterne integreret på en naturlig måde.
Optagelserne fandt sted både i lokale supermarkeder og ude på Strøget, hvor vi mødte folk i øjenhøjde.
Resultater
Vores samarbejde med EASIS har resulteret i følgede:
1 mio. visninger
+45.000 organiske visninger i gns.
+5.000 følgere
64% øget engagement
Se TikTok kanalen her:
+5.000
Følgere på TikTok
+1 mio.
Visninger på TikTok
64%
Øget engagement