Neye
Øget engagement med 64% på TikTok
+30.000
Følgere på TikTok
13 mio.
Visninger på TikTok
64%
Øget engagement
Om
Neye
Neye er et dansk brand, der sælger tasker, kufferter og accessories. De har 43 butikker fordelt rundt i landet og en tilhørende webshop.
Neye er kendt blandt de fleste danskere, der typisk handler her, når det er tid til en ny taske, rygsæk eller lignende
Udfordringer
Neye havde udfordringer ved at skabe interaktivt content, som fangede målgruppens interesse.
De havde svært ved at lave content i fast pace, som er nødvendigt for at få succes på TikTok.
De manglede en vært, der kunne løfte Neye’s TikTok kanal og connecte med målgruppen.
Løsningen
Vi lavede en organisk contentstrategi, som både er underholdende og spændende at følge med i samtidig med, at vi promoverer tasker fra Neye.
Eksempler på videoer:
Du får mit kreditkort og må vælge lige hvad du har lyst til i butikken
Hvem kan pakke den bedste taske til studiestart
Vil du bytte din nuværende taske for denne taske
Resultater
Vi har opnået +8 millioner visninger på 6 måneder.
Vi har en gennemsnitlig engagement rate på 243.
Vi har totalt set genereret +32.000 følgere på deres TikTok kanal.
Se TikTok kanalen her:
+30.000
Følgere på TikTok
13 mio.
Visninger på TikTok
64%
Øget engagement