Nocco
Øget engagement med 59% via TikTok
+20.000
Følgere på TikTok
8 mio.
Visninger på TikTok
59%
Øget engagement
Om
Nocco
NOCCO er et svensk brand, der tilbyder sukkerfri performance-drikke med 105 mg koffein, designet til at forbedre koncentration og fokus. Deres produkter er bredt tilgængelige i danske supermarkeder, tankstationer og kiosker.
NOCCO er tæt forbundet med sportsverdenen og er især kendt for deres performance-drikke, der ofte nydes i præstationssammenhænge.
Udfordringer
NOCCO havde følgende udfordringer, inden vi igangsatte vores samarbejde:
De havde ikke tiden eller ressourcer in-house til at gå all in på TikTok og lave kvalitetsindhold.
De manglede en content creator, der passede perfekt ind i deres univers og var sporty.
De kunne ikke afkode, hvordan man underholder seeren samtidig med, at NOCCO kunne promoveres.
Løsningen
NOCCO valgte én af vores interne content creators, der passede godt ind i deres univers.
Vi udviklede en organisk contentstrategi med fokus på at være underholdende og sporty, samtidig med at NOCCO blev integreret på en engagerende måde.
Eksempler på videoer:
Find en NOCCO i butikken på 30 sekunder = Vind en hel kasse
Sports- challenges med fremmede mennesker på strøget
Beskriv smagen af denne NOCCO med et ord
Resultater
Vi har opnået +8 millioner visninger på 6 måneder.
Vi har en gennemsnitlig engagement rate på 243.
Vi har totalt set genereret +22.000 følgere på deres TikTok kanal.
Se TikTok kanalen her:
+20.000
Følgere på TikTok
8 mio.
Visninger på TikTok
59%
Øget engagement